Klientide rahulolu-uuringu tulemuste kokkuvõte

21. oktoober 2015

Soovime meie poolt pakutavaid tooteid ja teenuseid veelgi paremale tasemele viia, mistõttu viime Medisoftis regulaarselt läbi klientide rahulolu-uuringuid. 2015. aastal viisime klientide rahulolu-uuringu läbi haigla infosüsteemi LIISA kasutajate hulgas.

Palusime vastata järgmistele küsimustele:

  • Kuidas olete rahul infosüsteemiga LIISA?
  • Kuidas olete rahul Medisofti poolt pakutava toega infosüsteemi LIISA kasutamisel?

Kliendiküsitlusele vastasid 20 klienti 40-st, hinnati 5-palli süsteemis. Infosüsteemiga LIISA rahulolu keskmiseks hindeks kujunes 4,25. Eriti hea tulemuse andsid kliendid meie poolt pakutava tugiteenuse osas, kus keskmiseks hindeks saadi 4,50.

Mõned näited vastustest:

1) Kõikidele probleemidele on lahendus kiirelt leitud. Sõbralik, suhteliselt kiire ja meeldiv teenindus.
2) Olen LIISA klienditoega eriti rahul, sest tehniliste probleemide lahendamine on kiire, vastutulelik ning professionaalne.
3) Oleme alati saanud asjakohast abi probleemide lahendamisel.

Täname kõiki uuringus osalenud kliente põhjalike vastuste eest. Samuti suur aitäh meie LIISA tiimile hea töö eest.
AS Medisoft juhtkond

Tagasi uudiste nimekirja